Thursday, June 10, 2010

kata2 dr hamba Allah yg buat aku smgt lg...^^^

  • nie hmba Allah yg aku mksudkn itu
  • ckgu sabariah hassan.
  • die la yg byk bg smgt kt aku slme nie..
  • kata2nye buat aku lbih yakin lg...
  • terima ksh ckgu..
  • luv u

  • ....."kita suma tiada yg sempurna n selalu melakukan kesalahan....
    itulah sifat manusia........."
    jd Allah yg Maha Pengasih n Penyayang,
    sentiasa memberi ruang utk hmbaNya bertaubat n sentiasa berusaha utk dekatkn diri pdNye.
    ...."pertama ingat utk apa kita dihidupkn....
    ingat doa iftitah,,,,permulaan solat tu,,,kita telah berjanji suma yg kita lakukan utk Allah..
    ''''jadi semestinya utk Allah baik2 belaka.....andai berlaku sebaliknya itulh ujian Allah n kita msti kuat...n cuba lakukan yg terbaik.....insyaallah...

    .................................
    ''yg penting kita kena tahu n ingat kemana akhirnya penghidupan kita yg hakiki ini,,,,,
    ....'''kita yg xpunya apa2 sumanya milik Allah...''justeru itu istiqamah dlm sabar, solat n terus-terusan bersyukur di atas nikmatNya.......



    ''''inilah kta semangat dari hamba Allah kpd aku...
    ...............ramai yg syg kt aku sebenarnya,,,ketika aku dlm kesunyian, kesedihan, kesepian,..selalu je org bg smgt...terutama sekali hamba Allah yg aku mksudkn ini...aku anggap die sprti ibuku sendiri...

    '''''hamba Allah yg ku mksudkn itu ada guruku''''...hehe..
    byk aku belajar dr nye...terima kasih byk2...jasamu tetapku kenang smpai bile2....:)))

    ..........................................''kata memberku berhijrah ke arah yg lebih baik.....:-) hehehe...

2 comments:

fadlin said...

salam..dila,lama menghilang..g ner?

norfadilah said...

wsalam...lme ker...owg blk kmpung jp...

Post a Comment

life too short.....-_-