Thursday, June 17, 2010

demam bola

assalamualaikum....
2,3 hari nie, x update blog...bz tgk bola..hehehe
....maklum la suma org tgh gler bola...
''''law pergi mna2 suma duk sembang sal bola....huhu
aku pn same, law tgk bola...geram nk sepak gk bola tuh..!!!!hehehe....
naik angin la katakan..huhu!!!
......'''aku mnt pasukan argentina, england, portugal, brazil, jerman, n spain...
suma abg2 aku mnt bola, termaksud aku n che nah...hahahaha..!!!!!
.........................'''''klau ayh aku sihat nie...msti die tgk gk bola...
die mnt gk tgk bola...:((
........tp nk wt cm ne kan, hehehe,,
....sape xgila bola? msti mnt suma...mklum la berlangsung 4tahun skli..hehehe..
...the best pasukan yg aku skong tu...heehehehe..!!!
ape2pn setakat nie je dlu ek...hehehe..
............xde bnda nk gtaw ag,...huhu
p/s: klu tgk bola tu...jgn lupe solat lak...
...seronok2 jgk ek...solat jgn di tingglkn.... wassalam..!!!

No comments:

Post a Comment

life too short.....-_-